Opracowywanie projektów graficznych dla firm

W czasach, gdy założenie własnej działalności gospodarczej nie stanowi już tak dużego wyzwania jak choćby jeszcze kilka lat wstecz, nie jest łatwo zainteresować klienta swą ofertą, nawet jeśli jest ona niepowtarzalna i zapewnia mu mnóstwo korzyści. Dzieje się tak dlatego, że mając do wyboru wiele rozmaitych ofert w każdej dziedzinie, klient staje się bardziej wymagający i zarazem podejrzliwy. Nic więc dziwnego, że coraz więcej firm decyduje się na sporządzenie profesjonalnych projektów graficznych swoich materiałów reklamowych, z czym mierzę się na co dzień, przyjmując całe mnóstwo rozmaitych zamówień w tym zakresie.

Czytaj dalej

Brak komentarzy  •  Domyślne  •   • 

Druk solwentowy najtańszą techniką druku wielkoformatowego

Z druku wielkoformatowego korzysta wiele osób. Mają one do wyboru jego kilka rodzajów: solwentowy, lateksowy i pigmentowy. Druk solwentowy należy do najpopularniejszych, ponieważ charakteryzuję się wysoką odpornością na warunki atmosferyczne i promieniowanie UV, a również uszkodzenia mechaniczne.

Czytaj dalej

Brak komentarzy  •  Domyślne  •   • 

Szaleństwo w branży graficznej

Ostatnimi czasy z zaniepokojeniem przyglądam się temu, co dzieję się w tak darzonej przeze mnie sympatią branży graficznej. Oczywiście, natrafiam na prace wartościowe, tworzone z gustem i poczuciem dobrego smaku, jednak coraz częściej spotykam kanonadę gryzących się kolorów, podstawowe kroje czcionek, postaci ze "stocka" wybierane i wklejane byle jak. Wszystko to służy tylko i wyłącznie jednemu - przyciągnięciu uwagi widza, odbiorcy reklamy, czyli potencjalnego klienta, nieważne jakim kosztem.

Czytaj dalej

Brak komentarzy  •  Domyślne  •   • 

W świecie naklejek

Przerobiłem już sporo projektów dotyczących naklejek. Zauważam pewną powtarzalność, ale chciałbym dzisiaj przybliżyć klientów, którzy takie zamówienia składają. Dla mnie samego to dość ciekawe do czego ludzie potrafią takie naklejki wykorzystywać. Staram się nie mieszać ideologicznie, chociaż nie podejmuję się każdego zlecenia.

Czytaj dalej

Brak komentarzy  •  Domyślne  •   • 

Kierunkowskaz na firmę

Jeszcze całkiem niedawno, zaledwie 100 lat temu, może trochę więcej, reklama zewnętrzna firm i producentów, praktycznie nie istniała. Wszyscy wiedzieli, gdzie w okolicy można kupić chleb, a gdzie pracował stolarz czy kowal. W małych miejscowościach i wsiach, wszyscy znali się między sobą, a reklama polegała na marketingu szeptanym.

Czytaj dalej

Brak komentarzy  •  Domyślne  •   • 

Budka fotograficzna i fotograf

Ci, którzy często organizują imprezy na koniec roku, chcą, by każde z ich kolejnych przyjęć było jeszcze lepsze niż poprzednie. Prześcigają się w pomysłach na niespodzianki, zabawy towarzyskie, prezenciki dla gości i dodatkowe atrakcje. Jedną z rzeczy, którą można zaskoczyć uczestników imprezy sylwestrowej są zdjęcia w różnych formach.

Czytaj dalej

Brak komentarzy  •  Domyślne  •   • 

Ciekawy gadżet dla firmy - kalendarz

Już niejednokrotnie zdarzyło mi się przeprowadzić rozmowę z potencjalnym klientem, który prosił o doradzenie w wyborze produktu będącego "fajnym gadżetem dla pracowników". W większości przypadków osoby te nie miały żadnego, nawet ogólnego pojęcia, czego konkretnie mogłyby oczekiwać.

Czytaj dalej

Brak komentarzy  •  Domyślne  •   • 

Pudełka z nadrukiem firmowym

Odpowiednia reklama to połowa sukcesu. Bardzo ważną kwestią jest odpowiednia identyfikacja wizualna, dobrze zaprojektowane logo może pomóc w zwiększeniu rozpoznawalności marki, przy czym musi być odpowiednio wyeksponowane.

Czytaj dalej

Brak komentarzy  •  Domyślne  •   • 

Fotografia panoramiczna miast

Panoramę w fotografii stosuje się głównie w ciasnych wnętrzach - na przykład w muzeach, galeriach. Jest ona przydatna po to, by ulokować jak najwięcej elementów występujących dookoła osoby fotografującej bez konieczności wykorzystywania do tego kilku fotografii.

Czytaj dalej

Brak komentarzy  •  Domyślne  •   • 

Wizytówki dla firm

Każdy przedsiębiorca doskonale wie, że dzisiaj, aby osiągnąć sukces na rynku, należy najpierw zaistnieć, co wcale nie jest takim łatwym zadaniem. Najskuteczniejszym środkiem pozwalającym się wybić jest reklama.

Czytaj dalej

Brak komentarzy  •  Domyślne  •   •