Kierunkowskaz na firmę

Jeszcze całkiem niedawno, zaledwie 100 lat temu, może trochę więcej, reklama zewnętrzna firm i producentów, praktycznie nie istniała. Wszyscy wiedzieli, gdzie w okolicy można kupić chleb, a gdzie pracował stolarz czy kowal. W małych miejscowościach i wsiach, wszyscy znali się między sobą, a reklama polegała na marketingu szeptanym.

Czytaj dalej

Brak komentarzy  •  Domyślne  •   • 

Budka fotograficzna i fotograf

Ci, którzy często organizują imprezy na koniec roku, chcą, by każde z ich kolejnych przyjęć było jeszcze lepsze niż poprzednie. Prześcigają się w pomysłach na niespodzianki, zabawy towarzyskie, prezenciki dla gości i dodatkowe atrakcje. Jedną z rzeczy, którą można zaskoczyć uczestników imprezy sylwestrowej są zdjęcia w różnych formach.

Czytaj dalej

Brak komentarzy  •  Domyślne  •   • 

Ciekawy gadżet dla firmy - kalendarz

Już niejednokrotnie zdarzyło mi się przeprowadzić rozmowę z potencjalnym klientem, który prosił o doradzenie w wyborze produktu będącego "fajnym gadżetem dla pracowników". W większości przypadków osoby te nie miały żadnego, nawet ogólnego pojęcia, czego konkretnie mogłyby oczekiwać.

Czytaj dalej

Brak komentarzy  •  Domyślne  •   • 

Pudełka z nadrukiem firmowym

Odpowiednia reklama to połowa sukcesu. Bardzo ważną kwestią jest odpowiednia identyfikacja wizualna, dobrze zaprojektowane logo może pomóc w zwiększeniu rozpoznawalności marki, przy czym musi być odpowiednio wyeksponowane.

Czytaj dalej

Brak komentarzy  •  Domyślne  •   • 

Fotografia panoramiczna miast

Panoramę w fotografii stosuje się głównie w ciasnych wnętrzach - na przykład w muzeach, galeriach. Jest ona przydatna po to, by ulokować jak najwięcej elementów występujących dookoła osoby fotografującej bez konieczności wykorzystywania do tego kilku fotografii.

Czytaj dalej

Brak komentarzy  •  Domyślne  •   • 

Wizytówki dla firm

Każdy przedsiębiorca doskonale wie, że dzisiaj, aby osiągnąć sukces na rynku, należy najpierw zaistnieć, co wcale nie jest takim łatwym zadaniem. Najskuteczniejszym środkiem pozwalającym się wybić jest reklama.

Czytaj dalej

Brak komentarzy  •  Domyślne  •   • 

Naklejki reklamowe - czy warto w nie zainwestować?

Naklejki reklamowe to podstawowa a zarazem doskonała forma promocji. Nie tylko dostarczają one informacji o ofercie, ale także przyciągają uwagę potencjalnych klientów - oczywiście pod warunkiem, że są odpowiednio zaprojektowane, czyli są ciekawe pod względem graficznym, zawierają innowacyjne hasła oraz są dopasowane do tego, co dana naklejka ma reklamować. 

Czytaj dalej

Brak komentarzy  •  Domyślne  •   • 

Czym się zajmuje fotografia okolicznościowa?

Wspaniałe, piękne zdjęcia powinny znaleźć się w rodzinnym albumie w każdym domu, ponieważ to one stanowią doskonały sposób na zatrzymanie najlepszych chwil w czasie.

Czytaj dalej

Brak komentarzy  •  Domyślne  •   • 

Podkładka biurkowa do pisania jako gadżet reklamowy

Tworząc identyfikację wizualną firmy, warto pomyśleć także o gadżetach reklamowych. Wpisujące się w wyrażającą ducha firmy stylistykę akcesoria przyciągną uwagę klienta i stworzą w jego świadomości pozytywny oraz przedsiębiorstwa – pod warunkiem że spełnią pewne kryteria.

Czytaj dalej

Brak komentarzy  •  Domyślne  •   • 

Moje wskazówki dla fotografujących jesienny krajobraz

Jesień czasem kojarzy się za tą porą roku, w której jakoś nie bardzo chce nam się działać i raczej popadamy w marudne i uśpione nastroje. Warto jednak czasem przemóc się i wybrać się ze aparatem na spacer, by porobić zdjęcia jesiennych krajobrazów. Jeśli o mnie chodzi, jest to pod wieloma względami moja ulubiona pora na zdjęcia, między innymi jeśli chodzi o fotografie lasów. Oto kilka wskazówek, które pomogą Wam rozpocząć swoją przygodę z jesienną fotografią. 

Czytaj dalej

Brak komentarzy  •  Domyślne  •   •