| Strona domowa | Broszury reklamowe dl… »

Jak stać się cenionym projektantem graficznym?

Każda firma dbająca o swój wizerunek dba o jakość wykonania swoich ulotek, plakatów, czy wizytówek. Dlatego tez projektowanie graficzne zdaje się być dzisiaj bardzo opłacalnym zajęciem.

Praca projektanta graficznego wymaga posiadania wysublimowanego poczucia estetyki, ale również dużej wiedzy teoretycznej i praktycznego doświadczenia. Szczególnie wykonanie dziesiątek różnorakich projektów sprawia, że projektant staje się specjalistą w swoim fachu. Aby jednak zebrać niezbędne doświadczenie trzeba otrzymywać projekty, a w tym pomóc może przestrzeganie kilku z pozoru oczywistych wskazówek.

Grafika dostosowana do branży

Dobrze wykonany projekt to taki, który w zwięzły i ciekawy sposób prezentuje działalność danej firmy. Z tego też względu należy szczególny akcent kłaść na umieszczane w projektach grafiki symbolizujące działalność firmy. Szczególnie istotne jest to w przypadku banerów czy plakatów. O ile przeglądając wizytówkę klient zna już nieco daną firmę, o tyle styczność z materiałem reklamowym jest przeważnie jego pierwszym kontaktem z tą instytucją.

Konsultacje ze zleceniodawcą

Jakość wykonania materiału graficznego to rzecz niezmiernie istotna. Nie mniej jednak ważny dla firm jest kontakt z projektantami. Cenią one sobie ich pomysłowość, ale przede wszystkim elastyczność. Już dawno zauważyłem, że klienci najbardziej zadowoleni są wtedy, kiedy potrafię dopasować się do ich oczekiwań. Rzecz w tym, że kiedy tego się ode mnie wymaga, to używam swojej wyobraźni w tworzeniu projektu, a kiedy otrzymuję konkretne wytyczne to ściśle się ich trzymam.

Brak komentarzy

(pole opcjonalne)
(pole opcjonalne)

Moderacja komentarzy w tym serwisie jest aktywna. To oznacza, że twój komentarz nie będzie widoczny na stronie dopóki nie zostanie zaakceptowany przez redaktora.

Zapamiętać informacje o tobie?
Uwaga: Wszystkie znaczniki HTML poza <b> i <i> zostaną usunięte z twojego komentarza. Możesz dodawać linki wpisując po prostu adres URL lub e-mail.