« Zasady projektowania … | Strona domowa | Krajobraz po katastro… »

Projektowanie wizytówek okiem grafika reklamowego

Praca grafika reklamowego jest różnorodna i wymaga posiadania wielu umiejętności. Niektórzy sądzą, że grafik zajmuje się tylko projektowaniem materiałów stricte reklamowych. Zapewniam jednak, że zakres moich obowiązków jest o wiele szerszy.

Projekt wizytówek

Bardzo często zajmuję się tworzeniem materiałów, które jedynie w pośredni lub nawet czasami w ukryty sposób są reklamami. Tak jest na przykład z wizytówkami. Do czego służą wizytówki? Oczywiście, oficjalnie wręcza się je kontrahentom czy potencjalnym klientom po to, aby przekazać kontakt do siebie. Jednakże, ja i moi klienci wiemy doskonale, że chodzi o coś więcej.

Druk wizytówek osobistych jest ważny z tego względu, że wizytówki najczęściej wpadają nie tylko w ręce osób, którym się je wręcza, lecz również widzi je wielu ich znajomych. Z tego też względu, wizytówki sprawiają, że informacje o danym przedstawicielu firmy docierają do wielu osób. Jeśli wizytówki nie są atrakcyjne, to zapewne nikogo nie zachęcą one do skorzystania z usług danej firmy. Z tego właśnie względu tak ważne są grafiki, które tworzę na wizytówkach.

Grafika stworzona - co dalej?

Kiedy skończę projekt, a następnie zostanie on zaakceptowany przez klienta, pora na wydrukowanie wizytówek. Najczęściej, znalezienie odpowiedniej drukarni również należy do moich obowiązków. Ważne, aby druk wizytówek osobistych był wysokiej jakości, tak aby grafika była wyraźna i rzucała się w oczy.

Brak komentarzy

(pole opcjonalne)
(pole opcjonalne)

Moderacja komentarzy w tym serwisie jest aktywna. To oznacza, że twój komentarz nie będzie widoczny na stronie dopóki nie zostanie zaakceptowany przez redaktora.

Zapamiętać informacje o tobie?
Uwaga: Wszystkie znaczniki HTML poza <b> i <i> zostaną usunięte z twojego komentarza. Możesz dodawać linki wpisując po prostu adres URL lub e-mail.