« Krajobraz po katastro… | Strona domowa | Edycja zdjęć ślubnych… »

Formaty dla ulotek – funkcje i przeznaczenie

Formaty dla ulotek są niezwykle różnorodne, o czym przekonałem się już w czasie pierwszego roku mojej pracy w agencji reklamowej. Trafiłem do niej niejako z przypadku i nigdy wcześniej nie sądziłem, że ta praca tak mnie pochłonie i zakorzenię się w agencji na blisko trzydzieści lat.

Gdybym dziś miał mówić o formatach dla ulotek początkującym grafikom, wskazałbym przede wszystkim na ich funkcje oraz przeznaczenie. Bardzo szybko zrozumiałem, że moim priorytetem powinny być oczekiwania zleceniodawcy, ponieważ sprostanie im to moja praca i zadanie. Formaty dla ulotek, zaczynając od A0, a kończąc na A7 to niekończące się możliwości, dzięki którym zawsze miałem szansę na wykazanie się kreatywnością i perfekcyjnym podejściem do wykonywanego zawodu grafika komputerowego.

W swojej pracy niejednokrotnie wykorzystywałem zarówno format A5 (wielkość szkolnego zeszytu), jak i format A6 (typowej pocztówki). Miałem także zamówienia na ulotki w formacie A4 (format kartki do drukarki biurowej) i to wielonakładowe. Niczemu się nie dziwiłem, ponieważ wychodzę z założenia, że decydentem jest przede wszystkim zleceniodawca.

Niekiedy miałem mieszane odczucia, czy format dla ulotki jest odpowiednio dobrany, jednak gdy klient nie reagował na moje sugestie, dawałem za wygraną. Bywało różnie. Niekiedy ja miałem rację, innym razem zleceniodawca, jednak nasza współpraca nigdy nie ucierpiała na rozbieżności zdań, z czego zawsze byłem zadowolony, a co więcej, czerpałem satysfakcję z dobrze wypełnianych zadań.

Brak komentarzy

(pole opcjonalne)
(pole opcjonalne)

Moderacja komentarzy w tym serwisie jest aktywna. To oznacza, że twój komentarz nie będzie widoczny na stronie dopóki nie zostanie zaakceptowany przez redaktora.

Zapamiętać informacje o tobie?
Uwaga: Wszystkie znaczniki HTML poza <b> i <i> zostaną usunięte z twojego komentarza. Możesz dodawać linki wpisując po prostu adres URL lub e-mail.