« Edycja zdjęć ślubnych… | Strona domowa | Sejsa packshotów »

Wizytówka dla firm jako nośnik informacji

Materiały reklamowe są tak różnorodne, że dokonanie właściwego wyboru może naprawdę przyprawić o zawrót głowy. Jednak od zawsze wiedziałem, że w przypadku przedsiębiorców lepsza będzie wizytówka dla firm od nawet najpiękniej przygotowanej ulotki. Swoje przekonanie oparłem na założeniu, że wręczenie wizytówki jest bardziej eleganckim sposobem na rozreklamowanie nie tylko siebie, ale także firmy.

Wizytówka dla firm tylko wtedy stanie się nośnikiem informacji, gdy będzie zawierała podstawowe dane. Nierzadkomiałem nie lada dylemat, jak na takim malutkim produkcie rozmieścić wszystkie niezbędne dane kontaktowe firmy. Jednocześnie starałem się, żeby były one ułożone w najbardziej odpowiedni sposób i nie „krzyczały”, tylko stanowiły przyjazny dla odbiorcy element.

W przypadku wizytówki dla firm nierzadko zastanawiałem się, czy najpierw wyeksponować nazwisko właściciela przedsiębiorstwa, czy skoncentrować uwagę na nazwie firmy. W rezultacie przyjąłem założenie, że jednak firma jest tutaj priorytetem i projektując wizytówkę dla firm, starałem się tak ją zagospodarować, żeby zmieściły się na niej takie elementy jak nazwa firmy, jej adres, numer faksu, adres e-mail, adres strony internetowej czy dodatkowo numer telefonu do właściciela przedsiębiorstwa.

Miałem bowiem świadomość, że osoba, która taką wizytówkę posiada, może nie pamiętać okoliczności jej wręczenia, ale zdecydowanie powinna mieć bezpośredni kontakt z kimś, z czyich usług chciałaby – nawet po wielu miesiącach od daty otrzymania – skorzystać.

Brak komentarzy

(pole opcjonalne)
(pole opcjonalne)

Moderacja komentarzy w tym serwisie jest aktywna. To oznacza, że twój komentarz nie będzie widoczny na stronie dopóki nie zostanie zaakceptowany przez redaktora.

Zapamiętać informacje o tobie?
Uwaga: Wszystkie znaczniki HTML poza <b> i <i> zostaną usunięte z twojego komentarza. Możesz dodawać linki wpisując po prostu adres URL lub e-mail.