« Sejsa packshotów | Strona domowa | Kolory - moje pole do… »

Projektowanie wizytówek firmowych a eksponowanie informacji

Każda wizytówka powinna spełniać utylitarną rolę, jednak wizytówki dla firm mają szczególną rangę, ponieważ mogą w znaczącym stopniu wpłynąć na powodzenie przedsiębiorstwa, zwłaszcza, gdy rozpoczyna ono swoją działalność. Zawsze miałem tego świadomość, toteż projektowanie wizytówek firmowych traktowałem w szczególny sposób.

Największą wagę przywiązywałem przede wszystkim do właściwego rozmieszczenia danych przedsiębiorstwa, niezależnie od tego, czy miałem do czynienia z jednoosobową firmą czy z ogromną korporacją. Chciałbym podkreślić, że ciągle uważałem i nadal tak sądzę, iż kolorystyka wizytówki dla firm odgrywa niebagatelną rolę, ponieważ od razu przekazuje informacje na temat gustu właściciela, co jest naprawdę ważne we wszystkich działaniach związanych ze świadczeniem usług.

Projektowanie wizytówek firmowych zawsze uważałem za jeden z najciekawszych rodzajów mojej pracy. Kiedy i mnie podobał się końcowy efekt (oczywiście poza zleceniodawcą), byłem naprawdę zadowolony i usatysfakcjonowany. Mogłem się wykazać kreatywnością, a to sprawiało mi dużą radość. Nieskromnie powiem, że dzięki mnie agencja reklamowa zdobyła liczne nagrody i wyróżnienia, a splendor z tego tytułu spływa, jakby nie było, na cały zespół.

Projektowanie wizytówek firmowych polega na umieszczeniu wszystkich niezbędnych danych (nazwa, adres siedziby, numer telefonu i faksu, adres strony internetowej oraz e-mail) w taki sposób, aby nie zlewały się one ze sobą, a co więcej, jednoznacznie eksponowały najważniejsze informacje.

Brak komentarzy

(pole opcjonalne)
(pole opcjonalne)

Moderacja komentarzy w tym serwisie jest aktywna. To oznacza, że twój komentarz nie będzie widoczny na stronie dopóki nie zostanie zaakceptowany przez redaktora.

Zapamiętać informacje o tobie?
Uwaga: Wszystkie znaczniki HTML poza <b> i <i> zostaną usunięte z twojego komentarza. Możesz dodawać linki wpisując po prostu adres URL lub e-mail.