Projekty graficzne dla firm
Największą grupą moim klientóch są przedsiębiorstwa. Nie ma znaczenia czy są to małe czy duże firmy. Każda z nich potrzebuje projektów graficznych. Głównie wykorzystywane są one w celach reklamowych. Kiedy firma planuje nową kampanię reklamową zwykle zgłasza się do mnie i zleca przygotowanie projektów.

Pracę z firmą rozpoczynam od przesłania jej przedstawicielowi briefa. Brief jest to niezwykle ważny dokument, na podstawie którego realizuję zlecenie. Firma musi taki brief wypełnić informacjami dotyczącymi kampanii. Aby móc rozpocząć realizację projektu muszę posiadać podstawowe informacje dotyczące firmy i produktu
Dlatego każda firma jest przeze mnie pytana o informacje o marce, o swojej grupie docelowej, o to jakie są cele realizowanej kampanii reklamowej, a także o to w jaki sposób, na jakich nośnikach będą wykorzystywane wykonane przeze mnie projekty.
Dzięki tym informacjom mogę rozpocząć realizację zlecenia, czyli przygotowanie projektu graficznego. Trzeba wiedzieć, że projektowanie graficzne dla firm nie polega na przygotowaniu jednego projektu i koniec. To praca wymagająca dużo więcej wkładu. Dlatego na początku przygotowuję od trzech do pięciu projektów. Grafiki te przesyłam do firmy. Tam podejmowana jest decyzja na temat tego, który z pomysłów jest najlepszy. Kiedy klient wybierze jeden projekt mogę przystąpić do kolejnego etapu pracy.
Mając jedną wersję projektu czekam na uwagi i wskazówki klienta. Kiedy je otrzymuje nanoszę je na projekt i przekazuję do akceptacji. Jeśli klient projekt zaakceptuje moja praca się kończy.
Brak komentarzy