Produkcja szyldu reklamowego - proces wieloetapowy
Reklama jako środek przekazu, który ma trafić do odbiorcy i oddziaływać na niego nakłaniając do skorzystania z usługi lub zakupu reklamowanego produktu, przechodzi w ostatnich latach swoisty kryzys zaufania. Wpływ na to ma przede wszystkim jej wszędobylskość. Duże rozpowszechnienie treści reklamowych w przestrzeni publicznej zaczęło wywoływać szerokie zniechęcenie. Jednak reklama dalej może być skuteczna. Musi być jednak odpowiednio przygotowana. Moja produkcja szyldu reklamowego obejmuje szerokie analizy na wielu polach.

Wyzwaniem jest już samo dotarcie do odbiorcy. Kiedy produkuję szyldy reklamowe staram się przede wszystkim zrozumieć psychikę potencjalnego odbiorcy, wczuwam się w jego patrzenie i staram się wyobrazić, jaki element spośród natłoku treści marketingowych przyciągnąłby moją uwagę. Dopiero wtedy jestem wstanie zaprojektować odpowiedni wzór.
Produkcja szyldu reklamowego musi zakładać sprofilowanie odbiorcy. Żadna treść reklamowa o charakterze uniwersalnym nie będzie skuteczna. Żeby reklama przyciągała wzrok i miała siłę perswazyjną, musi być sformatowana pod klienta, który potencjalnie może być nią zainteresowany. Moja produkcja szyldu reklamowego poprzedzona jest bardzo dogłębnym rysem potencjalnego klienta, tzw. targetu. Dokładnie spisuję wszystkie istotne parametry, które mogą decydować o artystycznym guście czy poczuciu wrażliwości, jak np. wiek, wykształcenie, zainteresowania. Dopiero dysponując tą wiedzą jestem w stanie stworzyć skuteczną reklamę, która przebije się przez natłok konkurencji i trafi do odbiorcy. Projektowanie szyldów reklamowych to wieloetapowy proces, który wymaga dużego doświadczenia, analizy potrzeb i poświęcenia pracy.
Brak komentarzy