Jak zareklamować usługi fotograficzne?
Wysoka jakość oferowanych usług to jednie połowa sukcesu w biznesie. Z ofertą trzeba również dotrzeć do klientów należących do grupy docelowej. W jaki sposób to zrobić? Za pomocą skutecznej reklamy. Istnieje wiele form promocji. W jaki sposób powinna wyglądać reklama fotografa i jakie środki oraz narzędzie wykorzystać w tym celu. Może to być oczywiście wiele różnych elementów, składających się na kampanię reklamową. Ja jako grafik tworzę na przykład idealnie dopasowane do branży ulotki bądź wizytówki. Czym powinny się one odznaczać, by skutecznie rozpropagować usługi fotografa?

Ulotka dla fotografa
Należy pamiętać, że najlepszą reklamą dla fotografa są jego zdjęcia, więc na ulotce nie może ich zabraknąć. Najlepiej wybrać format rozkładany i sporą część przestrzeni wykorzystać właśnie na zaprezentowanie prac różnego typu. Dzięki temu klienci mogą od razu przekonać się o renomie i umiejętnościach profesjonalisty. Piękne obrazy skutecznie i na trwałe zapisują się w podświadomości klientów, ale to nie wszystko. Ulotka powinna zawierać także treść wyłuszczającą najważniejsze elementy i zalety oferty, na przykład w podpunktach, by za jednym spojrzeniem można było ogarnąć taki tekst wzrokiem.
Nie może również zabraknąć na niej takich elementów identyfikacji wizualnej jak logo firmowe czy też chwytliwe hasło reklamowe lub używany przez fotografa slogan. Wraz z ulotką najlepiej zaprojektować również inne gadżety, które będą jej uzupełnieniem, takie jak plakaty, banery czy wizytówki w tym samym styli i zamyśle graficznym.
Brak komentarzy